Ads 468x60px

أقسام المدونة

السبت، 11 أغسطس 2012

احلي العاب فلاش هي الالعاب اللي فيها جوايز

كلنا عندنا كمبيوترات و في ناس بتقعد للشغل و ناس بتقعد للتسليه. وفي ناس بتاخد استراحه من شغلها و بتتسلي علي الكمبيوتر. و الممتع اكتر في العاب الفلاش للتسليه هي الالعاب اللي فيها جوايز لانها بتحفزك و بتخليك تلعب اكتر و تحفذك انك تلعب بتركيز اكبر  ده بيخليك تتسلي اكتر وتمرح اكتر و يكون في اثاره في اللعبه و تكون شيقه . عشان بتشوف ثمره تعبك و تفوز بالجائزه في الاخر.
و ازا كنت شخص بتحب الالعاب العاديه اللي مستوي الاثاره فيها صغير, يبقي اي لعبه عاديه هاتعجبك. بس الجديد و الجميل دايما في الانترنت هو انك ممكن تزود مستوي الاثاره في انك تلعب الالعاب الفلاش اون لاين و تكون عباره عن لعبه يلعبها شخصين حقيقين و تخلي مستوي الاثاره مهينتهيش .زي العاب شخصين من مباريات و العاب جميله  مسليه و كل واحد من الاعبين يستعد فيها عشان يظهر مهاراته الحقيقيه و واحد فيكم يثبت انه الاقوي من التاني.
العاب الاونلاين اللي بتتلعب مابين شخصين شيقه جدا لانك بتلعب عشان تظهر مهاراتك الاساسيه و بتلعب ضد لاعب حقيقي  فيها جوائز و اثبات من الاقوي و الاسرع و الازكي  العاب شخصين موجوده دلوقتي علي الانترنت وجاهزه  مجانيه و فيها مستوايات من الاثاره اللي متنتهيش.


0 التعليقات:

إرسال تعليق