Ads 468x60px

أقسام المدونة

الخميس، 9 أغسطس 2012

العاب الفلاش تخلي الاثاره لاعب جواك

مليت من كتر لعب العاب الفديو جيمز اللي قفلتها اكتر من مره و حاسس بالملل من كده و مش عايز تلعبهم تاني ؟ العاب الفلاش لما تلعبها هاتحس بالفرق ما بينها و مابين العاب الفديو جايمز .لاكنن العاب الفلاش مش بتحسسك بالملل خالص لانها تعتمد علي اكتر من شكل و اكتر من مهمه مشوقه و مسليه جدا و ملهاش حدود غير العاب الفديو جايمز المحدوده و المهمات الممله اللي مافيهاش اثاره و مافيهاش تسليه.و العاب الفلاش اتعملت عشان الناس اللي بتحب الالعاب اللي مش ممله زي العاب الفلاش.
و عشان تلعب الالعاب دي مافيش حاجه اسمها انك تدفع اي نوع من الرسم الشهريه او السنويه .لعبه بومبر مان الالعاب دي موجوده مجانا لكل الناس اللي محترفه و الغير محترفه و من غير فلوس ده غير انها مسليه و فيها اثاره لا تنتهي . وفي ناس كتيره جدا بتلعب العاب الفلاش الخفيفه اكتر بكتير من الناس اللي بتلعب العاب الفديو جايمز المحدوده الممله و مش مفيده و ملهاش اي متعه في لعبها.
العاب زي لعبه بومبر مان العاب بتربي التشويق داخلك بتخليه جزء من حياتك و تخليك سعيد في كل مره هاتفتح اللعبه دي. لانها خفيفه  مش محدوده و كلها تشويق و تقدر تلعبها من غير ما تدفع اي رسوم لعبه مجانيه و فيها سعاده كبيره اوي لما تلعبها.جربها دلوقتي متاحه مجانيه علي الانترنت.

0 التعليقات:

إرسال تعليق